Colectare Persoane Juridice
Valorificarea cartuselor goale de imprimanta va poate aduce si beneficii financiare. In schimbul preocuparii dumneavoastra de a proteja mediul inconjurator, Toko va recompenseaza, oferindu-va posibilitatea de a va completa veniturile personale prin serviciul de cumparare a cartuselor goale.
Procedura colectare
Incheiem un contract de colaborare la o cantitate minima de 20 buc, pentru a ajunge in posesia contractului trimite-ti o cere pe adresa de email info@colectarecartuse.ro.
Cartusele originale si nereumplute se vor livra in baza unor comenzi de ridicare, transmise de catre client,transportatorului agreeat de colector in momentul in care acesta va avea un stoc corespunzator (peste 20 bucati). Cartusele vor fi livrate pe baza de aviz de insotire a marfii (in cazul in care clientul este persoana juridica), factura fiscala urmand a fi emisa dupa verificarea bunurilor de catre colector.
Colectorul va inspecta bunurile receptionate si va verifica starea acestora si respectarea conditiilor de calitate. La operatiunea de verificare, care va avea loc la sediul colectorului, va putea participa si un reprezentant al beneficiarului. Colectorul are dreptul sa semnaleze toate neconcordantele cu privire la cartuse in cel mult 3 zile lucratoare de la livrare.
Facturarea bunurilor livrate se va face numai dupa verificarea acestora, urmand a fi luate in calcul numai cele care indeplinesc conditiile de calitate. Prin semnarea avizului de insotire a marfii si a facturii, colectorul confirma receptia calitativa si cantitativa a bunurilor.
Cartusele reumplute sau cele care nu se gasesc in lista noastra de preturi pot fi colectate, contra cost, pentru eliminare ecologica.
Transport
- Pentru Bucuresti:
– peste 20 de cartuse: cartusele vor fi ambalate, iar firma noastra asigura transportul gratuit prin curierat rapid.
- Pentru alte localitati:
– peste 20 de cartuse, acestea se ambaleaza in colet, iar firma noastra asigura transportul prin curier rapid.
Pentru a fi protejate in timpul transportului cartusele trebuie ambalate cu grija in cutii de carton, daca este posibil in ambalajul original. Cartusele laser trebuie infasurate individual in hartie si asezate intr-o cutie de carton.
Deteriorarea cartuselor pe perioada transportului nu intra in grija noastra.
Plata
Pentru cartusele care trec de evaluare, plata se face in termen de 10 zile de la primirea lor,in numerar, prin OP sau prin mandat postal.
Cartusele originale si nereumplute nu trebuie sa fie sparte, zgariate,crapate, deteriorate mecanic, iar cartusele de cerneala trebuie sa aiba capul de scriere.
Cartusele care nu trec de evaluare stau la dispozitia clientului timp de 3 zile de la primirea unei notificari din partea colectorului. Acestea pot fi trimise retur clientului, prin posta, costul transportului fiind suportat de catre client sau pot fi colectate in vederea eliminarii ecologice, colectorul urmand a emite o factura pentru acest serviciu catre client.
Cumparam cartusele originale reciclabile din lista noastra de preturi, obtinuta la cerere (click aici).
Pentru cartusele care nu se afla in aceasta lista se percepe taxa de colectare in vederea eliminarii totale (cere conditii contractuale).